Don’t call it home

In Hilvarenbeek vindt op 22, 23 en 24 maart een uitvoering plaats van Rauwkost: “Don’t call it home”. Geen zachte en vriendelijke voorstelling maar een hard, rauw en realistisch verhaal vol mislukkingen, pijn, frustraties en falende instanties. Het personeel doet haar best om de jongeren warmte te geven, gezelligheid en een thuis, maar wanneer jongeren telkens terugkeren naar deze tijdelijke plek, staat ook deze aanpak ter discussie.
Koen Ketelaars zet negen jongeren van Rauwkost in de leeftijd van twaalf tot en met negentien jaar in de hoofdrol, vult dit aan met volwassen acteurs, die voor een groot deel ervaring hebben in de zorgsector en voegt daar nog eens een aantal muzikanten aan toe. Dit kan alleen maar resulteren in een rake, intense en realistische voorstelling met een vleugje humor, liefde en warmte.

Voorstellingen met een actueel of maatschappelijk thema waarin ook nog eens jong talent een kans krijgt zich te tonen, kunnen rekenen op onze warme belangstelling!

Altijd op de hoogte blijven?

Geef je op voor onze nieuwsbrief.