Steunaanvraag

Is er steun nodig voor een bijdrage aan de sociale cohesie in Goirle of Hilvarenbeek of het natuur- en cultuurbehoud in deze gemeenten? De Annetje van Puijenbroek Stichting zet zich in daar waar de nood het hoogst is voor het realiseren van een positieve en brede impact.

Wij vinden meedoen belangrijk. Daarom beoordelen wij aanvragen voor culturele of natuuractiviteiten ook op hun sociale component.

Aanvragen voor het uitgeven van boeken worden vanaf juli 2023 niet meer gehonoreerd.

Algemeen

Lees voor het invullen dit formulier eerst door. Dat voorkomt onnodig werk!
Om welke gemeente gaat het?
DD slash MM slash JJJJ
Voer een getal kleiner dan of gelijk aan 500 in.

Projectinformatie

Bij welk thema past uw project?(Vereist)
Onder sociale inclusie wordt verstaan: iedereen, ongeacht achtergrond, leeftijd, beperking doet ertoe en mag meedoen.
Onder sociale mobiliteit wordt verstaan: de kans om jezelf te ontwikkelen.
Onder sociaal kapitaal wordt verstaan: het verbinden van mensen en het versterken van netwerken binnen de gemeente Goirle en/of de gemeente Hilvarenbeek.
Hoe maakt u zichtbaar dat u gesteund bent door de Annetje van Puijenbroek Stichting?(Vereist)
Graag ontvangen wij ook een of meerdere foto's en eventueel kopieën van artikelen voor onze eigen nieuwsbrief en uitingen.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Algemeen

Lees voor het invullen dit formulier eerst door. Dat voorkomt onnodig werk! Wij willen graag meten wat de impact van onze bijdrage is. Vandaar dat wij u na afloop van uw project om een korte evaluatie vragen. Om alvast te zien welke vragen we stellen, kunt u ze bekijken door op onderstaande link te klikken.
Om welke gemeente gaat het?
DD slash MM slash JJJJ
Voer een getal groter dan of gelijk aan 500 in.

Projectinformatie

Sociale cohesie

Wij werken rond het thema sociale cohesie waar wij het volgende mee bedoelen. Het verbeteren van het vermogen, de kansen en de positie van eenieder om aan de samenleving deel te nemen. Het bevorderen van het gevoel van saamhorigheid en vertrouwen.
Bij welk thema past uw project?(Vereist)
Onder sociale mobiliteit wordt verstaan: de kans om jezelf te ontwikkelen.
Als u de begroting meestuurt, hoeft u deze vraag niet in te vullen. Indien u geen begroting meestuurt, is een antwoord op deze vraag verplicht. Via de knop onder deze vraag kunt u de begroting uploaden.
Toegestane bestandstypen: pdf, xls, xlsx, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
Het gaat hierbij niet om de projectbegroting maar om een algemeen financieel overzicht zoals b.v. een jaarrekening indien die beschikbaar is.
Toegestane bestandstypen: pdf, xls, xlsx, Max. bestandsgrootte: 10 MB.

Afronding

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Dien uw aanvraag tijdig in

Hieronder vindt u de vergaderdata voor 2024. Als u uw aanvraag 10 dagen voor een vergadering indient, kunnen wij hem nog verwerken en agenderen voor ons eerstvolgende overleg.

• 19 april 2024
  • 21 juni 2024
  • 6 september 2024
  • 18 oktober 2024
  • 13 december 2024

Let op: als uw aanvraag juist verzonden is, krijgt u direct een bevestiging per mail. Is dit niet het geval, neem dan even contact met ons op!

Liever uitprinten?

Download hieronder een printbare versie van het gewenste formulier. U kunt dan eerst de vragen bekijken.